Man vill ju ha nåt nyttigt

Dåså vare dax för min helg-update dårå :D
Som vanligt så dör min blogg under lörd-sönd ibland. *Sorrii för det*
I fredags var jag som nog sagt? bara hemma och mös med mig sjeelv.
Tände ljus och åt stark nyttig  mat.

Så kom min lediga lördag, fett de va.
Inte för många sånna man får inte..
Jag tog sovis men inte äckligt lång lixom, så man sover bort the given day va!
.Power-walk i morgonsolen.
De va länge sen nu, och nu ska jag försöka vara duktig.
Sen vare hem och in i  en lång, duktig dush.
Raka benen så länge som man bara kan göra när man har en ledig dag typ :D Haha
Sen som på alla andra lediga dagar så städade jag.
Bäddade rent i sängen, som jag by the way inte sovit i än så ikväll får jag somna skit gott! :D
Så jag var hemma halva dagen och bara fejjade och glodde på OS.
Sen tog jag hojjen till mamii, och hann  springa på Söt-nötterna Viktor & Wilma.
Men inte just mer än precis springa på i dörren.
On their way home lixom :((
- I got their too late.

Mamii visste inte att jag avr ledig annars hade dom ju ringt dit mig i tid va!
Well, Syrris & Andreas kom och vi gjorde iordning tacos tacoos.
Sen kom Jessica & Gunhild, kusin & moster.
Tjejmiddag + A då haha.. Men he left us for some saturdaynight-parti och skratten kom igång på riktigt :D

Det vart ost & Kex och druvor och sånt,
som sedan följdes upp med underbar marängswish!
Sen vart det sleepover, faan va skönis jag sov in my old home haha.
Mamii styrde fet frulle in da morning och sen vare straight home.
Vart klar reeeli, reeelii fäääst såå...
Jag cyklade ner och satte mig på gågatan i solen med skit lång tid kvar innan Syrris skulle komma.
Men det gjorde inget för jag hade laddat mp3n med nyttt och fräsht och jag bara njöt!
När Seize the day kom på vägen ner så vart jag på så jäääla bra humör så jag kunde inte låta bli att cykla och stor le.
Kände mig as nördig :D Haha.

Jobb 11.30-16.00.
Sen tog vi med oss Carolina och handlade.
'- Man vill ju ha nåt nyttigt....'
Så vi tog ett paket fryst mango som är gott och fresht!
Sen såg vi massa frysta pajjer i samma disk så vi tog en blåärspaj istället... Och slängde tillbaka mangon..
Men gott vare.
Vi styrde chicken med wok-grönsaker först och det var iaf. inte un-healthy.
De vet jag!
Tack för en trevlig eftermiddag tjejooor!
I do feel like a special girl in your company.. I really do.
Ni är fanimej heelt jääla fantastiska.
So jäla greaat pursooons :D Haha.

Imårrn är jag ledig, så de blir gliid på staden från 10.00.
Fet lunch i solen hoppas jag.
Inte fet som i onyttig utan fet som i cuuul :D
På fredag äre jag & mina tjejer som goes IKEA.
My home need a lift!

Nu har jag struntat i att tvätta håret ikäll för jag är en slöfock så nu måste jag gå upp lite extra tidigt imårrn för att hinna ner till 10.00..
Men de fåre va värt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0