Living that dream haa!

Here it goes again.
Idag var det höst-styling på Holmis, vilket gjorde att dagen flöt på hur fort som helst.
Mission efter mission avlöste varandra.
Och nu har vi kommit på det, att vi arbetar i en liten botuíque... Hahaa..
Det  har vi 'kommit på'. Eller det ska vi börja låtsas.
Jag & Emma fick tiden att gå ganska rakst idag iaf.. Med ett välklätt mode och stilga hunkar :P *Skratt*
Här skulle jag just haft en bild på Emma när hon drar på sig rocken från Babour som va liiite för stor...
Det ögonblicket förevigades dock aldig :( Too bad haha.

Vi lunchade med mamii.
Men varken jag, syrris eller mamii var hungriga så det vart bara någon små-burgare på Donken.
Nu sitter jag och knaprar morötter :D Muuums.
Efter jobbet vart det lite skön shopping.
I'll show you, även fotat gårdagens fynd :D














. Vit tee från Gina, 99 kr.
. Rosa linne också G.T, 99 kr
. Röd/vit trekvarts tee same store, 149 kr
. Knästrumpor G.T, 49 kr
. Blommigt linne, skitaffär i Cannes haha, ca 50 kr
. Stentvättade Highwaist jeans från Nudie från mitt kära jobb
. Lila tunika GINA TRICOOOT, 149 kr
. Hårspray & Smoothing creme från Schwarsorp, 49 kr/st H&M

Hårjoxet luktar så gaalet gott, och dom där förpackningarna kunde inte vara tjusigare.
Man känner sig lyxig av att använda så snygga saker.
SMooting cremen är både värmeskyddande & har som sprayen anifrizz-effekt vilket passar mig utmääärkt.
Så nöjd :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0