I also love the other girl-colour...

Idag har det varit en jätte bra dag faktist.
Jag började tidigt fast jag från början var inställd på sovis.
Var sjuukt sleepii imorse, gjorde mig klär snabbt och lade mig sedan med täcket i soffan och dog lite framför OS.
Just då hade jag gjort vaaad som helst för att få ligga kvar där nån timme.
Men jag hojjade iväg och dagen flöt på.
Hem och fick mat i magen snabbt, jag värmde bara på en färdig matlåda sen gårdagens middag.
Kassler, färska champinjoner, citron, vitlök osv...
MUMS!
Sen tog jag mig en bit kladdkaka och tog igen mig.

NU har jag tom. börjar med matlåda för imorgon, stekt på lite wok-grönsaker och lagt kykling på tining i kylen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0