Life to adore

Jag tror faktist inte att jag orkar sola ikväll...
Latmask.. Jag bangar och förlitar mig på min inre kroppsfärg typ.. Haha.
NU är iaf. min Lördagsoutfit grejjad.
Jag sprang på den idag på min lunch.
Heelsen bara stod där och glänste och sa
'KÖP MIG, YOU ARE WERY WERY STOPID ANNARS'
Såå I bought theme off course.

product view of: Rose pump
Fast jag köpte dom knallröda.
Blåa var slut i size 37 men Syrris reserverade ett par, för dom kommer hem igen.
URSNYGGA!
Sen hittade jag klänningen på Gina Tricot.
Ett svart fodral med skit snygga detaljer.
Jag tänker inte försöka beskriva den för det kommer bara låta knepigt & no cam at the moment så jag kan inte fota heller.
Såå.. Två tumamar upp för det.

Tumme nummer tre & fyra åker upp för att jag tycks få tillbaka min lur.
Jipppiiiii!
Vid lunch så hade syrris fått leveransrapoort på sms.en hon skickat till mig imorse så det betydde att någon satt igång min lur.
Dock ingen signal när vi ringde.
Meen jag drog ett mess i säkerhets skull, och skrev att jag skulle uppskatta om man ville skicka mig mitt sim-kort iaf och textade ner min adress haha...
I got an answear.
Så imorgon vid 10 får jag den tillbaks :D
.. Med turen på min sida.

Så imorgon ska man infinna sig på jobbet vid 8.00, då ska det göras fint.
Sen när det är fint, som det borde vara vid 10.00 så drar vi.
Carolina slutar dock inte sitt jobb förräns 14.00 såå, jag får la glida hem och chilla ett par timmar först då.
Men sen äre jag & mina tjejer som goes IKEA.
Och mitt vardagsrum is goink pink nu....
Min lägenhet ska bli JAG.
Folk har ju nämligen nästan blivit som besvikna när dom kommit och sett hur lite rosa det egntligen är.
Dom tror ju att jag bor i ett rosa slott ju!
Så I better shape up ;) Det ska dock inte bli äckligt...

Dagen gick skit bra, no hangover.
Mkt att göra på jobbet, men inte på ett jobbigt sätt.
Mamii kom och hämtade oss och bjöd på lunch.
Ur-fint, så had ehon med sig strmpor till mig & Syrris.
Det är SÅÅ tråkigt att köpa sjelv, men såå fint att sätta nya på fossingarna.
Nu kom jag btw. på att jag glömde rom på jobbee...

Imårn kväll äre kräftor hos min mamma också.
Ska också bli skit fint haha :D
Allt bara går bra nu och får mig att le och längta efter nästa dag :D
Isn't that a life to adore?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0