Egentligen gör det mig inget men..

NU är de liv i min port igen. Likasom igår.. eller om de va i förrgår.
Världens konstigaste liv från '2:an' typ.
Låter nästan som att möbler flyttas? Både i porten och sen i lägenheten.
Men så jävla sent? Låter nästan som att nån var nära att ta sig in här ju haha!
Så äre ju så lägligt inga kikhål i dessa dörrar, vilket jag heldissat sen jag flyttade hit.
Såå.. det blir ju till att 'smyga' upp dörren på glänt och sticka ut huvet om jag vill få reda på nåt haha.
Vilket jag inte direkt gör.

- Vad fan gör ni??

Jag kan bara konstatera det att jag är världens tysaste granne.
Bara när de är 'fest' här som det kan höras när man drar ner på stan, men vad är det en kvart på sin höjd?
Jag krämar bara musik dagtid haha, väldigt trevlig och anpassad volym på kvällarna..
Så jag märks nog inte så mkt.
Är ju inte hemma vrål mkt heller så..

- Jag är INTE som dom som jag HÖR nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0