My gäääd, man kunde tro att jag skulle gått ner i vikt av att sola för jag svettades sååå himla mkt.. Haha, det hade varit rättvist.

Okej dagens kommer nu!
Jag jobbade till halv sju.
Då tog jag med mig en skit trevlig klänning från Stylein upp till Emma och provade...
We fell for it ;-) Haha.
Nej men asså den är ju ganska expensive men det där är verkligen en klänninga jag kan använda over and over.
En 'Den lilla svarta'.
Ganska enkel men ändå jäälit säxi säxi haha :D
Mkt. rygg och fin urrigning..Ganska kort och speciell modell med roligt material.
Jag vart nästan lite kär i den faktist...
Ska visa mina tjejer och höra vad man tycker om'et :D

Sen hojjade jag hem och satte på mig lite mjukare kläder.
Solning på Fyrishov som höll på att ta livet av mig.
Längsta tiden var 24 min.. Tyckte iaf JAG att det stod, så jag slängde i åtta tior och klev in värmen.
 - My gäääd vad många som solat in mig!
Fläktarna där låter som en jordbävning så det var till att höja volymen på musikspelaren :D
Höll på att få spader när jag låg där.. Reelii rellii rastlös iaf. sista 10.
Klockan slår 24 men rören is keep going?
- Va fan nurå... ? ?
Förbi 25 min och rören keeps going.
Tydligen så vare soltid 26 minuter, men fatta hur långa dom två sista minutrarna vart!
- My gääd!
 Jag vände på mig och svettades och ville bara ut.
Så knackar det på dörren sen när jag håller på att styra på mig clothsen, då blir jag strssad som fan.
När jag glider ut så står två fula glin där och glor.
Irri man vart.
 - Slow down lixom, det är inte så att jag chillar kvar där inne med flit i den mysiga djungelvärmen lixom.
Ni fattar väll att jag försöker komma ut så fort jag bara kan va!

Men ut kom jag, och då småregnade det vilket va svin skönt då.

Sen landade jag i min soffa med the biggest glas of the coolest juice with my favorite ice-cubes in it :D haha
Sen åkte Mora Träsk på... Skratt.
Då hade jag sprängande huvudvärk men den försvann utan treo.

Nu ska jag hoppa i säng.
Jag är nydushad och liite lite brunare än before...
Sov snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0