Soften up your home haha..

Okej, nästan hel-ledig idag.
Jobbade bara two hours imorse, lita på att det va skönt!
Då vare regnigt ute och Jag & Syrris trängde ihop oss under ett skruttigt paraply som iochförsig var blommigt men ändå.. Kasst!
Vi styrde mot BJ och fick till slut kontakt där... Men de VA inte MIN telefån som låg där... :((
Det tog ett tag innan vi kunde koppla ihop att jag fått mess som VERKADE vara svar på det jag skickat iväg till min telefån.
Hade ju dock redan hört av mig till visst folk att luren var väck så...
Nån jävel har snott den tyvär, och nu jobbar jag på att få tillbaka mitt old number iaf.
Tillfälligt annat nummer och permanent tillbaka på rosa lur igen, feels ändå good!

Ja, sen var det IKEA dax.
Varken jag eller Syrris kör bil fast vi är 20 år och har alltid sagt att innan 20 skulle vi fixa de men..
Så det var ju bussen idag, men vi handlade på oss iaf.
Vad ska man göra lixom? Låta bli att handla bökiga grejjer för att man inte har bil?
- My gääd, NOT!
Men äre nån gång man hade velat att ett körkort låg i card-casen så är de just när man är på typ Ikea.. Men men.
Så jag handlade iaf. nya klädseln till min soffa och fotpallen.
Now were talking pink off course...
Lite nya blommor, fast jag ångrar dom små jag köpte till fönstrena för dom är så små så att dom bara ser vissna ut och pyttiga. Det ser löjligt ut.
Ska köpa nya omedelbart.
Ny matta, here were talking black och sen var det nästan inget mer?
Diskborste och en stor blomma då som fick en pall också att stå på.
Jag myser i min snygga värld nu.
Ska straxt platta håret.

Om ett tag bjuds det på kräfts hos min mammii.
Najs som fan.

Mitt vardagsrum vart verkligen fräsht!
Jag tror faktist inte att folk kommer tycka det är äckligt eller too much.
För det äre iaf. inteeee.
Nu ska jag bara köpa en ny panellängd till fönstrena då den ena går i min gamla färg lila..
Ny liten rund duk till bordet och nya ljus.
That's it, then I'm done.
Mamii ska få sy några nya kuddfodral också, Syrris får mina lila kuddar.
Jag stör mig bara sjukt mkt. på mini-växterna jag köpte haha...
Synd att jag inte har nån kamera här så jag kunde visa..
I think I'm getting my camera back tomorrow.
Då ska jag fota och visa allt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0