Grönis

Sho bloggiiiis!
Idag drog jag med syrran och hennes kärlek till Grönan.
Det vart fan skit värt. Helt otippat ringde bara Syrris och dom hade kommit på att vi skulle dra dit.
Jag hakade direkt ju, man vill ju dit en gång per år iaf :D
Jag & Syrris va skit rädda för allt vi åkte haha... Jävla neeerds!

Min diet var mindre lätt att kontrollera där... Lagom många 'smal-menyer' haha.
Och mjukglassen var ett måste haha, right?
- Well, jag ska försöka sköta mig.
Träning imårrn igen. Då ska jag ha min nya rosa SVEA bag.
- Ahh, gläns glääns!

Nu har mina snyggaste blonda tjejor dejt hemma hos Jossi och vi bangade.
Jag kände att de skulle bli så sent när jag åkte på det tidiga passet på jobbet.
Tråkigt, det känns skit länge sen jag fick se deras snygga nylleeen.
Men jag hoppas på nån slags kräftskiva på Fredag med dom.
(Dock vill jag se er innan haha...)
Jag är dö sugen på kräftor och räkor, nåt mys får vi dra.
Och på Lördag blir det  jobb på American Car Show, det ser jag fram emot skiit mkt.

Hela jag har snart flganat bort nu.. Mitt ben är typ helt rostigt haha... Sönderflagnat, men bara det ena?
Ska skrubba bort det och sen besöka Fyrrans solarium...
Det äckligaset är när halsen blir flammig typ haha.. Den har börjat bli det nu :((

Tack & så :D








Mer finns på Fejjan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0