Syrris hade mössa imorse.. Höst?

Shuuu!
Kl. är halv nio. I'm home.
I'm sitting in my coach. I'm eating nuts haha... I am a nut?
- Jag menar en söötnöt :P Haha. Right? *Blinkar*

Vi stylade om butiken idag och det gick skit bra, det vart snyggt och kändes nytt & fräsht.
Vi fick helt klart till det.
Jag tapetserade även våran byrå som vi helt galet bara ställde mitt i butiken!!!
Vi gjorde en WE byrå :D
- Wow lixom.

Check it out!
( Man får just nu leva med halvsnygg kvallis på mina bilder... Still is my camera på inlämning )
Det är iaf. massa reklam afiisher/skyltar från bla. Guess , Fornarina, Killah, Resteröds, Björn Borg & givetvis WE...
Skit snyggt in real.



Jag försov mig imorse och hann INTE ställa iordning min lunch-kyckling.
Tur att jag fixade grönsakerna igår, fick springa och köpa färdig-grejjad chicken på Hemmis!
- Också gott  :D *Klappar sig som .. Tomten på magen! * Haha
Jag & Syrris gjorde lite kul shopping på Åhlens på lunchen.
LIte nya bestick som var randiga & glada. Dom hette t.o.m. JIPPI :D
Trevligt att ta en sån sked när man ska äta lite glass... Eller yogurth, eller sådär...
Jag gilla skedarna bäst :D

Sen köpte jag måttsatser som var lila, mörklila + matchande smörknivar och osthyvel.

Det suger när man har ätit kvällsmackor med ost och vill ha ost till frulle dagen efter och inte hunnit diska hyveln.
(Nej jag lägger INTE in en använd hyvel ovanpå ostkupan & använder den flera gånger..)
Jag har ju en satsarhyvel från 'Anders Petter' men de vat skit tjocka skivor med den + att den va så jävla vass så jag lyckades ju såklart skära mig på den.
Jag fick mamiis istället, för säkerhets skull ;)
Det suger också hårt om man ex. ska baka och bara har ett decilitermått.
NU har jag tre :D Rosa, svarta & lila, som de ska va :D




Fortfarande mätt på min lunch så jag orkar inte laga nåt nu..
Det blir nog en skål med milk and cream bara...
(Kräm & Mjölk)
...(Tänker efter lite)
Cream betyder nog förresten nåt annat på engelska.. Inte hallonkräm iaf..
Jag ska äta en skål hallonkräm med mjölk.
Med en av dom nya skedarna förstååås :D

Be back with pix soon.
Bytte 'jacka' three times idag.
Clothes n fejs from today in pix is sooon here :P Haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0