Väck mig vid en 6.30 imårrn tack!

Något suger hårt just nu.
Ingen lur = Ingen väckarklocka.

Jag har ingen vanlig klocka med alarm funktion och jag vet EJ hur jag skulle kunna mecka igång nån form av timer på radion, det går säkert men som sagt.
Så vad gör man då?
Lägger sig och hoppas att kroppen bara vaknar till i rätt tid imårrn?
Jag får ha datan på och låta den stå vid sängen och hålla mig online på msn så ska Syrris försöka väcka mig via msn imogonbitti när hon går upp haha.
Tokvibba och så... Jag har satt på det fruktansvärt iriiterande msn ljudet som säger till när folk skriver.
Dock så kommer ju detta även signalera INATT om nån säger nåt...
Träligt som fan, hate that sound.
Hoppas jag vaknar av'et imårrn bitti bara.

Lite låst utan lur som sagt.
Lite låst.

Nu har jag iaf. efter att Syrris frestat mig hackat i mig lite majskolv med salt och smör.
Mumma :D
'Från kojja till slott nu' , sen blire bingen!

Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0