Vilda gul/svarta djur och ofrivillig betalning för försök till bra andedräkt!

My gääääd.
Det blir som en bastu här uppe hos mig.
Fläkten åkte på och jag öppnade ETT fönster.
Det dröjde inte mer än nån jävla minut så har jag en vild geting inne hos mig IGEN.
Senast jag öppnade fönstrena, nån dag sedan, så flög det in en gul/svart jävel också.
Jag blir helt kall svettig asså.
Shit, NU är den död iaf.
Men det blir ett jävla mission när den ska flyga runt och man ska hålla koll på den och lyckas ha ihjäl dom...
- Fy tusaaan!

Det säger jag även om en jävla räkning jag skulle betala nu.
Jag är medlem på smslandet som är skit bra när man inte har pengar på luren.
Så får man ju samla krediter genom att typ bli medlem på ställen.
Vart jag medlem på nå ställe som heter ZINKORAL.
Tabletter för dålig andredräkt haha.
Fick ett gratisprov på två askar.. Soft.
Men NU fick jag hem en till order på TRE askar och dom vill dom ha pröjs för.
Jag såg fan ingenstans att man band sig till nån beställning, då har dom pulat in den texten väldigt väl.
Säkert stod det ju och man godkände det... Men besviken vart jag.
Thats for sure, jag behöver väl inga sånna pills fan!

Thumbs down.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0