Vimmel- Carro... Thats MY girl.

Okeej så har man vart ledig idag, full rulle.
Tog inte precis nån sovis, upp 06.30 bara för att jag var tvungen att tvätta håret.
Drog ner en handduk och la över dom stekheta rören,
så jag kunde sitta och kura ihop mig där utan att bränna ryggen.
I almooost fall asleep.. Almost.

Jag hann ner till 10.00 iaf.
Då började jag & Syrris göra stan, snart kom Carolina och det vart något halvnyttigt? på  *Host* Donken...
Så gåre ibland, om man vill ha något snabbt! Inte hela världen.
Men sen så fick ju ett GÅNG getingar för sig att vi beställt in kykling åt dom också!
Man ba: Haaaaallå! Flyg in och köp en egen jäla LOKA burk, TACK!
We left them.. AND syrris som skulle dra sig igenom ett arbetspass.
Carolinas kärlek kom och så småningom även Jossi.
Tacotallrik på Unico... Inte världsonyttigt, och det följer väl min diet tror jag? Såå...

Vi hittade väl en del att lägga vantarna på men kankse inte så mkt som man kunde tänka sig...?
Vi letar ju klänningar...
Jag hittade en halterneck från Gina... Lite höstblommig vill jag tycka att den är.
Den sitter ju inte lika vörsting bra som på sånna som har lite mer generös hylla men...
Det är ju nåt man får finna i sig... Än så länge *Host* Haha.
Nej men blir man lite tanned så kan nog den duga åt mig!
Vad mer.. Jo ÄNTLIGEN en svart mini-jacket som jag vart nöjd med.
H&M har nu fått in sin snygga modell igen.
Så den knyckte jag direkt!
Undies från Gina som vaanligt och nytt underlag för makeup-bagen.
Det känns så lyxigt att sminka sig dom  morgnarna.. När allt är nytt & fräsht
Sen vart det nästan inte mycket mer..

Eller ja visst ja!
My pink jacket off course.
Men den står på jobbet, Cause I didn't wanted my mamii to see the price-tag.
Så hopplöst onödiga pengar hon skulle tycka.
Men imorrn tar jag med mig den stora bagen hem.
- Åhh, nu har jag den!

Efter denna långa 'shopping-dag' som det verkligen vart för mig.Var nere till 10,00 för att Syrris skulle få hinna gå nåt och gick till halv 6..
Sen så hojjade vi iaf. till 6-års kalaset i Eriksberg.
Där bjöds på en skitgod blåbärstårta.
Blåbär/Hallon/Citroncreme va?
Sen hade i lite parti i Wilmis rum med Mora Träsk.
Jag & Syrris älskade dom som små så vi kunde ju alla texterna, mamii med.
Och hon är ju van vid sjungandet från Dagis såå...
Vi körde hårt om man säger så :D


Min vän Carolina är bra på fotografering och så.
Men hon vill ju lixom inte fota snorungar, hon vill juh bli nåt.
Inte få frågan
- Äre du som är vimmel-Carro? Hahaha my gäääd jag dör när jag tänker på den stunden.
Hellre bara Carro.
För den frågan har kommit om vi säger så :P
My girl...
- Äre du som är vimmel-Carro?
Haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0