Vinst till vårat land!

Go morron, go morrooon!
Uppe i tid idag trots sovmorgon, det är så jag gillart.
Kl. 9.00 var jag smiknkad och håret fixat.
Så  nu har jag hunnit städa undan och plocka en hel del.
Har dragit fram dammusgarn men tänkte vänta med den tills bortåt 10.00 eftersom den låter som krig.
Mina naglar har jag målat ljus-blåa och nu börjar magen kurra.
Ska som sagt skiva upp min melon och smaska i mig.
Vad ska jag ta mer..?
Lite yogurth kanske.. Och någon GOD macka för jag har nog lite goda pålägg :D


Vad roligt, Sverige vann Handbollen mot Tyskland, Grattiis tjejjeeer :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Godmorgon! Härligt med fredag :D Händer idag då?

2008-08-15 @ 09:36:04
URL: http://regalemma.blogg.se/
Postat av: Kirre

Super härligt! Jag ska straxt hoppa upp på cykeln mot my work.

Ikväll äre kräftskiva :D Ha en fin heelg!

2008-08-15 @ 11:19:21
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0