För jag fångade faktist en riktig tjuv!¨!

Okej, så mycket att skriva om idag.

*Blivi this Hero jag just nu sitter och är....
Jag fångade lixom en tjyyv idag on work..
Fick kuta braa långt - världens jakt.
* Bio idag med mina snygga vänner :P

Meen det bidde lite sent - sitter i handuk och blir ice-cold ännu en gång idag.
Måste ställa mig och föna håret nu och sen blir det till att krypa till kojs.
Jobb imorrn och då vill ja va lite pigg och så.
Med stor risk dock att vara sick..
De var ju då så att jag inte hann greppa nån jacka innan färden bar av efter denna criminal då...
Och ehm ja... Detta drog ut på tiden och kylan är dock hos oss än.
Och även regnet hann komma före Herr Polis såå....
Jag kan komma att  utveckla en viss sjukdom under den kommande natten....

Och just därför känner jag inte att jag orkar dra min story nu.
För jag vill gjärna skriva mkt om stora saker.
Och det va en stor sak för lilla mig :D Såå jag tänker inte raffsa ihop några små ynkliga rader om denna stooora hero jag blev idag ;)
Får spara på krutet tills imorgon ;)
Bee back *Tihiiii*

Sov gott mina.
Åh.. tänk vad mäktigt det var..
Adrenalinet rusade genom hela min kropp...
MAn är ganska snabb fortfarande asså - man kan om man vill.
SÅ är det med det mästa.
Det kan jag tro på.
Man kan iaf. liiite bara man vill...
Jag ville ha tag i han så baaaadly. Och då gick det :)))
Nu vill jag ha varma feets och platt hår.
I better fix it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0