The pink dream for the up-coming home

Jag är på väg ut från mina föräldrarhem... (Vilken mening)
Så småningom.
Handlar på mig alla möjliga prylar man kan tänkas ska ha i det kommande hemmet.
Än så länge har jag ingen verktygslåda.
Men nu fann jag en ögonsten.
Så var den slut.
Åh jag vill vill vill att den ska komma hem i lager igen.
För då då DÅ beställer jag den på momangen.
Bilden tycks inte vilja bli publicerad här.
Men åh, den finns på Eliteladies.se
Flickornas drömmar skapas & besannas där.
(Kanske lika mkt. pojkarnas.)
Men hur som helst.
Under Valentine prylarna.
Där fanns den här verktygslådan som en söt flicka borde ha...
JA! Man vill ha en rosa blender.. Rosa gökur och en rosa telefån.
Men en verktygslåda... Asså en rosa hammare och rosa skiftnycklar och så.
Ett rosa vattenpass! Det är ju sånna grejjer man inte har sönder precis...
Jag skulle ju ha kvar dom för resten av mitt liiv ju!
Åh va bekymrad jag vart..
För ynka 433 jävla spänn!

Kvällens ahhh....
Definitivt...
image124
- Oh you pink lord of mine.
Send me a box, would you do that for me?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0