Vardagslyyx

Idag har jag & Emma stått och pushat varandra och nu är det nytt år.
Löften ges & tas...
Mitt enda löfte jag gav var att sätta igång och träna.
Första steget har jag då tagit idag.
Efter jobbet spraang jag & Syrris iväg och kirrade korten.
Bestämde tid nästa söndag. Thats perfect you know.
Men sen har vi stått och sagt det att det här ska bli ett år att ta hand om sig själv.
Sig själv. Vi har goda feelings inför 2008.
Sådanna små saker som gör att man kan må så bra och känna sig allmänt fräsh.
Sånt ska jag värdesätta.
Jag sätter nu upp som små stolpar att gå efter....
* Färga håret mycket oftare. Utväxt på mörkhåriga SUCKS. Det är äckligt.
* Sola regelbundet. En 15 min då och då och bara hålla färgen.
Seen... Fick jag inte ihop några fler..? Hum...
Ja men
* Träna får väl bli en pryl då.
Så sa jag det att så småningom sen, när man kommit igång me regelbunden träning och man känner för att tajta till sig ännu lite mer...
DÅ.. DÅ äre dax att lägga ner eller åtminstonde dra ner på Donken.
Det är väl en last om nåt jag drar...
Men än så länge så unnar jag både mig själv och personalen även dessa godspiåsar jag & Syrris är rätt så duktiga på att placera bakom kassan :P
Det är både gott och lite småmysigt att gå och knapra i sig under dagen...
Men börja stenhårt med att säga, träna si coh så många ggr. i veckan, äta rätt bla bla...
Det klarar inte jag....
Så MÅ BRA.
Det förtjänar vi
Sitter här nu - nyfärgad och svart.
So freesh.

Så hängde vi världeens snyggaste shorts på jobbet idag.
Ett par smårutiga i vitt & blått från Ralph Lauren.
Somrigt korta och dö söta.
På ett par döbruna höfter och bara blotta dom där kanonbruna, attraherande legsen...
M M M sägeer vi från mitt hörn.. Förlåt vi roooopar!
Kom bara ett par 25or, och tur som det var så vare en annan som packade upp dessa guldkorn och fick därmed första tjing :D WihUUU, där vart jag nöjd. Fan va dom satt.... *Tänker..*
Letade efter en bild på nätet meen med mindre tur, så det får jag återkomma med... När dom sitter på mig :D

image101

Imorse var det drygt att klä på sig...
Jag ville vara skönklädd men jag vet inte hur många plagg jag drog av och på....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0