A great Cock...

Nu är jag sedan länge avsminkad och 'done for bed'.
Jag ska bara borsta gaddarna sen gör jag kväll i tid för en gång skull.
Ett glas is-vatten bredvid sängen, jag har vart skit törstig hela dagen.
Jag fick med mig snyggingaran på en beställning från eleven, men båda drog så vi får väl beställa imorrn istället,
eller nåt ;-)
Jag kan ju inte gärna bli sur då jag bor med datan i knät som bästa roomie.
Dom har ju liv lixom haha.

Well, jag 'kollar'Hell's kitchen.
Gordon är ju sannslös, less jag blir på honom.
Bara gapar & svär ju, de är vad han gör.
Anyway, jag kom att tänka på en gammal classmate som sagt så här en gång...
- ' When I grow up I wanna be a great COCK!'
Gapskratt, vi gick ju kök och även fast alla fattade att personen i fråga ville bli en kock och inte en cock så framkallar det skratt haha...
... A great cock.
Snyggt jobbat med orden där buddie...

Nu gör vi kvälleeer, Sov snyggt söta niii...



Min nyaste isform från COOP är THE best.
Isbitarna blir stora som hus och med bara en fyra, fem stycken så är hela glaset fyllt.
Så man kan somna och vakna till efter en stund och ta en klunk och det är fortfarande chilyy lixom.
Det ser så fresht ut också...

Men nu får jag hejda mig, bedtimeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0