Att åka eller inte åka?

Mornin sunshinee's.
Jag slog då upp ögonen med tuppen imorse.
Dock vart det lite snooz, så jag har väl ganska nyligen dragit mig ur sängen.
Diskat & Fejjat lite grann, skönt.
Och nu vet vi inte hur det blir...
- Att åka till Grönan, eller inte åka till grönan?
Annars ska jag iaf. dra mig ner på min gård med filt och sola.
Ska ladda om mp3n, ta med mig goda saker ner och get some colour.
Syrris kommer med.
Kanske Jossi är sugen med?

Ikväll blir det utgång iaf, det är ett som är bestämt.
Våran snygga Carolina jobbar ju som en flitig varg, får se om hon pallar.
Vi håller våra små tummar iaf..
Kanske tom. blondien från Sävja joinar?
Well, ut ska vi.

Nu är jag så hungrig så det känns som man ska spy, hela magen bara vänder sig.
Men vad ska man ta..?
Det var frågan.

Kommentarer
Postat av: ♥Hanna♥

Önskar dig en lovley onsdag... ^^



http://www.sugar-pie.com/bloggtoppen/in.php?ID=1616

2008-07-23 @ 09:33:16
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0