Att se bränd ut, men strunta i att lukta sol, saltvatten och svett. Att se mjuk och återfuktad ut och låta hyn glänsa med sin nyvunna färg. Att svänga med håret lite extra för man vet att det luktar 'to die for'. Beach-fräsh på beachen. Lixom

Jag ska nog åtminstonde lägga in en liten beställning på eleven men väntar kankse till imorgon och ser om Syrris vill ha något med, så kan man dela på frakten.
Elller den andra tjejen såklaart :P
Vat sugen på lite kroppsdofter haha, 'Pafymer' som känns såå somriga, när man kankse inte vill pumpa på sig vanlig parfym för stranden eller liknande men ändå lukta mysigt..
Bara namnen gör att jag tror på dom ;)
'Heartbreaker' , ' Sugar addict' , 'Double Trouble' eller 'Sweet talker'.
150 spänn bara, soft att ha i strandväskan.
Samt någon fräsh after-sun.
För att bevara brännan och lukta tjusigt och vara all smooth n fesh ;)
Slutligen skulle jag vilja klicka hem en ny doft-spray för håret, specially då min från Lee stafford snart gapar tomt.
Också bra att ha i beach-bagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0