En varm, elektrisk sak, som i och för sig är rosa men still... Brandfara i mitt knä Nu!


Nu pumpas Kat Deluna - Run this show på high volume ifrån mina speakers.
Det är min nya.
När jag kom till jobbet imorse vid nio tiden så var då iaf. det det förtsa jag gjrode.
Satte på den högt och där blir det ju som värsta disco-anläggningen när man får höja på morgonen :P
Som värsta discoteket, jag ägde haha :P
Digga Digga Digga...
- Oboy va bra den är!
...Annars hade jag inte mycker mer roligt att säga idag.

JO!
Jag stekte pannkissar till middag idag och de va de godaste jag stoppat i mig på länge...
- För det var ju vrål kul..  -Not-
Men då kan vi körra bild-kväll istället :D

Fast efter en bild ångrade jag mig.
Ingen bild-mania ikväll för jag ska lägga mig nu och datorn är skitvarm och jag har den i mitt knä så Im kind of dying here right now..
- Sorrii...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0