Garderobsångest

Fortfarande inget vettigt i maggen min..
- Baad.
Jag har blivit extremt lat.
Speciellt vad det gäller just mat, disk, hänga in klääder...
Småplock bara, jag bara tittar åt det och tänker...
- Sen... Efter bloggen.. Efter TVn... Jag gör det imorgonbitti.... Det slutar alltid med.. 'Innan helgen.'
Så sämst...
Jag börjar dock tröttna fullkommligt på min klädförvaring.
Jag får bara pressa in klänningarna, linnen och topparna nu.
Hänga tre linnen på en och samma galge och allt är bara en enda stor härva där inne.
Att ha jeans vikta suger också fööör hårt.
Jag måste plöja ur i byrålåderna.
Underkläder och 'mys/träningskläder' kan inte beröva mina braller på plats längre.
Det störtsa problemet är väl att jag behöver fler stänger och mecka upp i garderoberna så att jag kan ha flera 'rader'.
IKEA sooon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0