Glass i lureeen!

För ett tag sen läste jag om en mobiltjänst som jag väntar gryyymt mycket på.
Vissa operatörer i vissa delar av landet hade tydligen redan börjat med det..
Att skicka glass via sms till sina söta vänner.
- Wow va!
Man skickade lixom ett mess, så drogs det väl kankse en tjuga eller nåt, vad glassen kostar.
Så fick den man skickade till lixom använda messet som betalning av en glass på vissa ställen, ex. pressbyrån var tydligen med på det här.
Som Buss-pay, Man visar mobil-messet och får en biljet på bussen.
- Flashigt va, fan vad jag skulle skicka glassar då.
Jag skulle bli vrål glad om nån skickade en glass till mig.
Skit bra flört ju... Vem skulle jag flört-skicka en glass till...?
- Hum..
Nej men se till att införa detta i denna stad och till alla operatörer nu...
Glass åt stan lixom.




Mest skulle jag skicka piggelin till folk...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0