I äääm sviidish ...

Nya toner, nya vibbar i Kristinas hem :D
Ikväll bokstavligt dunkar vi...

Jay Z feat. Beatles - Dj Dangermouse (Fast Dangermous är typ albumet?) 
2 av sångerna äger iaf..
Queen & David Bowie - Under pessure
Wyclef - Fast car...
Sen SKRATTAR vi åt
James Brown - Say it loud.
(Den kör vi på jobbet och jag skrattar ihäl mig varje gång jag hör den, INTE pga. texten/budksapet.
utan.. Say it louuud haha :P
Syrris veet *Ler*
Sen diggar jag lite gammalt Roxette ikväll också... Svidish shit!

Annars då?
Jag har ju inget att skriva om längre...
- Baaaring.
Well, idag avnjöt jag iaf. några väl utvalda godisbitar på en bänk i solen på min ensamma lunch.
Skit värt! Skit gott!
Suger skithårt att alla bitarna är slut nu :(

Nu äre Pussycat dolls på teveen...
- Oh yees...
+ Att jag vill ha något att äta nu.
Och de är NU...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0