Still alcoholic in my blod, does that mean I'm still drunk?

Morning.. Morning.
Strålande morgon haa?

Jag är mest trött, inte så kanonbakis som man kunde tro, eller så är ja still drunk haha...
Vilken jäävla värd Onsdags-night.
Krök nere på min gård med vackra faces och snygg musik och stark dricka.
Sen flyttade vi upp till mig för att man kanske ville bli lite snyggare ;P Haha.
Sen tog vi hojjarna ner på stan , in på Birger och jäääla mycket skaka rumpa väntade då.
- My gääääd va roligt de va.
Härva haha, eller?
Skjussad på min cykel hem...
Vart ännu mera dricka.... Efterdojja? Haha....
Vaknade me kläderna på...
SHIT NU ÄR JAG TRÖTT.
När somna jag ens?
Hitta inte telefånen, ville komma i kontakt me syrris juu.
Men telefånen va hemma hos henne... Haha, whaat? Why?
Nu är hon på väg hit för solning på min gård.
Det enda kruxxet jag har är om jag ska skämmas för grannarn.
Vare för livat?
Jag vill nästan skriva en förlåt lapp och sätta upp, men ja har inga papeeeer.
- Noooo... Syrris kankse hade?
Iaf sista dagen utan guldpengar, syrris kommer och idag kan man göra av med minsta korvöre man har sprarat.
Beställa pizza och mysa i skuggan?
- JA taaack.
Bilder togs av många kameror.
Bilder kommer såklääärt upp här.

Carolina jobbar.
Hon va så snyyygg igår.
Hoppas hon inte är back-drunk.

Tack mina fina männsikor för en sjuukt bra onsdagskväll.
- Carolina, Jossi, Carlii och Kajsa.
Man lever för er lixom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0