Update

Hej kära ni..
Hann inte med nån blogg igår tyvärr.
u ska jag försöka haffsa ihop några rader iaf.
Kansek fler pix :D
Igår vart det jobb till bortåt fyra för mig.
Sedan kunde jag hojja hem och slänga mig in i snabbdush som snart skulle visa sig bli nåågot längre.
Jag fastnade väl.
Sen ringde iaf. Syrris & A och tjatade om att man skulle med på bio.. Och mat haha.
Jag som planerat en kväll hemma hos dom, jag skulle ju ta med mig lite snygga råvaror och slänga ihop en fin middag åt oss haha.
Men det dög ej, A bjöd mig & Syrris på Pizza på Alexander sen på 'Kung fu Panda'.
Den va skit bra, Fem + från mig :D
- Lots og laughs.
Vi får se vad Lördagkvällen bjuder på... Hem till lagerlöf ikväll istället kanske?

Nu ska jag glida mot jobbet igen..
Lite pix från min gårdag först :D



.Min snygga frukost. Rostade macks som jag brände i min sniiigga rost :D






. Jeans eller shorts? Det vart bara ben men jeansen åkte ner i väskan som reserv vilket var TUR det.
För på lunchen så hände det!
En fågeljävel fick för sig att bajsa på mig, så TACKA för att man hade ombyte med sig...



. Mina snyggissar på Alexander.



. Jag drog på mina urgammla 'baggy' jeans från Levis för Bio besöket.
Man har ju såå mycket clothes man aldrig ens rör.
Got to do something about it lixom :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0