NU har jag semster...

Ah underbara tider, underbara liiiv jag lever.
Det vart som dom lovat, solen och värmen kom till Uppsala idag.
Jag & Syrris begav oss till Ferlinsgatan för underbar lunch hos Mamii.
Vi satt givetvis ute och avnjöt en förtollande sallad.
- Kassler, pasta, purjo, majs, tomat, gurka...
Till detta goda baguetter, Galiamelon, Kalamataoliver, Creme Bonjour och SÅNT lyxigt...
Vi dog, de va såå gott.

Sen baxade vi hem våran gamla TV från Papii som nu står i Syrris & A.s 'gästrum.
MITT rum kanske vi får säga haha?
Det vart skit bra iaf.
(Inte baxade som i snodde utan som i KÅNKADE som på Svidiish)

Sen hookade vi med våra snygga co-workers nere vid ån.
Vid det nya 'å-rummet' som jag tala lite om.
Som ligger nära mig.
Vi drack vin och cider.
Knaprade i oss ost & kex, och vindruvor och såånt lyxiiigt ;-)
Många skratt & jätte snygga ansikten.
Sen tog Emma med sig mig & Syrris hem till sitt fantastiska hem som tog oss med storm.
Bilder togs och kommer få ett alldeles eget avsnitt här haha.
Dock ej ikväll, det orkar jag inte.

Får se om det blir Grönan imorrn eller på Lördag.
Jag vill imorrn men Syrris vill ännu hellre Lördag då den där killen som hon är kär i kan följa med.
Hur som haver så blir det Onsdagskväll på Birger IMORRN....

Sov gott nu, sov vackert.
Tack alla för idag, det vart sjukt fräääsht.
(Änna-Banäänaaa, FAAAN va skön du är, Helt grym :D )









Kommentarer
Postat av: Evelina

Ursnyggt med den prickiga scarfen i håret!:D



Ha en kanonbra dag imorron!

2008-07-24 @ 23:55:56
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/
Postat av: Kirre

Åh tusen tusen tack, Köpt urbillgt på KICKS rea :D

2008-07-28 @ 22:04:16
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0