Tid att byta eller SKAPA lite kropps-kulör..

Åh VILKEN vacker daaag vi haft!
- Oboy!
Nog för att jag mest vankat runt inne på jobbet och inte märkt alltför mycket av vädret, men ändåå!
Jag hoppas det kan håålla i sig!
Vrål kul är det också att alla mina co-workers verkar ladda lika mycket som oss inför Lördagen :D
Det här har då vi väntat på ;-)
Som jag trodde så fick vi en hel del gjort på jobbet idag, sköönt.
Hann även med lite söt shopping på min lunch.
Apropå lunch!
Jag talade visst om att jag gjort mig en fräsh matlåda dagen till ära.
Och glömmer man den inte hemma i kylen så glömde man den visst i cykelkorgen när man låste hojjen imorse.
TUUR för mig att jag parkerade precis utanför jobbet idag och inte vid Bibblan so jag brukar göra...
Matlådan låg kvar, haha...
Anyway, shoppingen.
Tre basics.. Två vita och en skönt grå.
Två från Bik Bok och en från Maa work!
Tre hårband och Två diadem varav ett redan pajjat!
- Braa gjåårt!
Hårkramset från Kicks.

.Underbar top från VILA




. Vit tee från Bik Bok, som åtminstonde utomlands kommer frå agera enbart 'tunika'.




. Hår-kit Kicks, allt på half price :D



Och nu har vi varit och solat, premärsol på grannen Fyrishov :D
Vi häll på att döö för de va verkligen Kanooon-varmt.
Men nu ska jag dööda mig där för nu SKA jag bli en liten browniiiie :)))
Solariet var iaf. rosa och skit-fräsht!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0