Sleeping on the kitchen floor...

Aiight, here it goes again.
Söndag och dagen efter.
Trots total brist på treo i mitt hem så känner jag mig nu ganska kry haha.
Städad i huvet hela kvällen lång trots en del spritintag.

Det var ju fest hemma hos miig :P
A lots of beatiful faces where here you knoow... Haha A lots of girls where here ;)
Jag bjöd på snygga drinkar som jag styrde i min ännu snyggare blender som jag fick av Syrris och Andreas.
- Åååh, den rosa från OBH Nordica fick jag såkalrt.
Fick även rosa söta ljuslyktor som nu hänge ri mitt fönster..
Böcker to fix up my life typ haha.
Guide från singellivet och  en to fix my diet haha...
- Hum... Skit roligt anyway.
Vi grillade nere på min gård och åt skit gott...
Salladen va FEEEET asså. Inte att leka med.
Färskpotatis, avokado, feta, minitomatoes, rödlök och rädisor... Oj.
Ahh.. snygg kväll det vart.
Shake that ass var vad som sedan gällde på Bj.

.. Move around like you don't care...
I move around cause I do not care.

Ehm.. Hojjen till och från krogen.
' Vi som är kungar på att cykla, såklart vi ska cykla..'
Haha.... Hojjarna vare och musik mellan boobissarna för att tagga lite extra :D
Wöw Wöw, givetvis färddricka i cykelkorgen, its the shiiit!
Folk vart då fullare än mig, det kan jag säga.
Some people didn't even make it in på dansstället fan...
Some people maybe fell a sleep somwhere else but a bed.?

Jag vaknade upp till en fet mess här...
Glas everywhere.. Inget var gjort sedan igår.
Oboy, jag måste torka golven och mattorna kan väl bara torkaa pliiis..?
Helt värd kvälll.... Oboy.

Tack snygga människor med snygga skratt, snygga ord som väller ur deras gap och snygga gåvor dom hade med  sig.
Tack för snygga skratt ni gav mig och tack för snygga rumpor ni bara inte kan låta bli att skaka.
Tack för att ni är dom ni är, tack för att ni var med igår, Tack för att ni finns i mitt liv!

Jag slöpade mig upp vid 8.00 imorse för att röja.
För att röja sminket ur mitt fejs var det första jag var tvungen att göra.
Sedan var det bara plock, plock plock.
Nu är det fint och jag har legat och dött i soffan med täcket a long time nu.
Bökade mig upp till fönstret och satte mig där to feel the sun burn my fejs a bit...
Vrål skönt.
Jobb idag.. Jobb idag som alla andra dagar nu framöver i three weeks.
Yes thats right, not a single day off work in three fuckin weeks haha.
Jag som gillar lediga dagar ;)
Meen, bara tre snygga, trevliga tjejer som jobbar idag...
We all are having this day after så..
Kan de bli annat än en skön dag.

Det är söndag så jag ska sedan hojja vidare till Laferlöf för häng hos Syster & A.
Gott käk och bara vara.
I love it.
Tack för mig.
Pix som jag lovat kommeer.... KANSKE ikväll...
Eller måndag eller så ;)
Även åix from da yesterday givetvis :D




Jag älskar mamiis uteplats.
Jag har ingen..
Inte ens en balkong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0