My head is messed up, My life is so complete

Fantastiska dag, fantastiska helg.
Jobbet flöt på utan dess like.
Jag sysselsatte mig med mitt Björn-Borg-mission ända fram till 14.00 nästan.
I fixed our bigg wall. Det vart skit bra.
Ganska lite folk, men dagen rullade iväg iaf.
Sen rullade vi till our old home haha.
Hem till Mamii alltså, det skulle bjudas på tacos.
Snart kom även Andreas, mamii, big sister med kids och karl och brassandet drog igång haha.
Världsgott med tacos, världsskönt att sitta ute i solen och kladda..
Världstrevligt att sitta och prata med nära & kära och världsnurrigt att leka med Viktor & Wilmis på gräsmattan.
Har man gjot en rolig sak med en unge så är man ju hooked, det vet alla.
Jag satte igång snurrandet... Snart skulle vi alla har snurrat dom... Och blivit snurrade haha.
Tjej-laget vann på kubb, dvs. jag & Söta Wilmis.
- Heja oss..
Och med gräsfläckar och illamående så lämnade vi sedan Ferlinsgatan.



Igårkväll var det mys på Lagerlöf, jag måste vekligen hylla detta mys jag & syrris har kommit igång med när karln hennes sysslar med annat.
Vi får lixom inte glömma bort att vi är nästintill the same person och behöver få vara ifred lite ibland haha :P
- Nej men serri, Syrris, Tack för att vi förstår varandra...
London baby, I'm IN London...

NU har jag jodens smärrta i ögat.
Jävla blomman stack mig.
Sånna här spetsiga blad och jag kom för nära lixom, rätt vare va stack ett blad in i ögat på mig och det kändes faktist inte så bra, skit träligt för jag känner det än...
. Thumbs down.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0