Hur jag förbereder mina vänne på att jag kan komma att flörta med deras kärlekar, och hur 'A piece of cake' Nu heter 'En bit kaka'

God morgon  sunshinees!
Älskade sovmorgon infinne sig idag.
Och den tar man ju vara på genom att gå upp i skaplig tid iaf. och ta de luugnt, lugnt.
Inte stressa för fem öre.
Ska ta mig en brakfrukost här i soffan snart.. Nudlar kankse?
B.l.a...

Men NU ni...
Syster & Andreas gav mig inte bara en rosa blender...
Jag fick två böcker också :D
Nu ska jag ta mig an den ena.
'Uppdraget Singel'.
Hänger jag hemma hos dom för mycket ellääär?! Haha
Well, 189 uppdrag i denna bok som ska ändra mitt liv.






Ja hur jag då ska låna min bästis pojkvän en hel dag, fö att fika, gå på museum, käka middag osv...

. En bit kaka
. Svettigt
.Omöjligt

Svåighetsgraden ska fyllas i när man redovisar slutföt uppdrag.
Att ha blommor i mitt hår blir ju lättare än att bjuda in min brevbärare på fika...
Well, jag tänkte försöka köra igång med det här så gott jag bara kan.
Talar givetvis om hur det går och när jag avklarat något mission.
- Wish me luck lixom.

Så måste jag ju säga några lines om bild-collagen.
Detta har jag ju snott från min bästiiis.
Med jordens vackra blog her self carolinaenvall.blogg.se
- Hoppas det är okej bebji ;-)
Du kan ju så mycket du Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0