En gorilla i själen, en gorilla...

Gud vad jag har övergivit min Bubbla  nu  ett par dagar.
Det har varit så fullt upp.
Massa sol & Bad.
Och en del dödande krogbesök. Haha.
'Ella ellaaaa..'
Ska fösköka sammanfatta mig lite lätt.

Fredagen bjöd på shopping för det var löning.
Jag åkte till Stockholm med mamii och syster.
En del snygga köp gjordes väl vill jag minnas?
Nöjdast vart jag med en marin/jeans blå tubklänning med 'ballong-kjol'.
Vi åt mongolisk buffe och bara njöt av vädret och ledigeheten.
Hem till lugna Uppsala igen och hokkade med Paret Envall/Roxå.

Sedan cyklade man hem till sig.
Gjorde sig vacker,
Jag tog på mig min nya klänning och mina silvriga pumps.
Vi skulle döda allihopa.
Jag vart klar snabbt och satte  mig i min soffa och drack lite Dooley's med is.
Cyklade ner på stan igen och hade världens finaste förkrök med massa snygga människor nere vid ån.
Sedan srtyde vi mot Birger Jarl.
Det vart en sen natt . Det hela slutade med att jag, carolina och calle kom hem till mig runt 4-5?
Då hade vi nyss varit på Statoil och köpt korv, Carros cykel hade börjat ge upp och sminket satt inte som det skulle längre. Ändå vart vi raggadepå? Haha Whaaaat!

Lördag.

Vaknade av en KILLING-HEAT i min lägenhet.
Vi åkte såklart till Björklinge och badade.
Hem till mig och gjorde sig på nytt  vacker.
Jag Syrris Carolina & Josefine.
Cyklade ner till ån och hookade ikväll med Anna, Maria & Catrine.
Döda, döda döda...
En gorilla i själen, en gorilla....
Sedna var det dans på BJ igen.
TAck alla för en snygg helg.
I Söndags gled vi till Björklinge igen.
Skit snyggt.

Sov på Lagerlöf inatt hos Syrris & A,
Nu är jag här igen...
Imorrn glider snygga jänget till Cannes.

Nu är det Catwoman sedan ska man väl checka väskan igen så allt är packat & klart.
Vi hörs om en vecka...
Ha de skiiit bra!!

Massa underbara bilder har givetvis redan tagits och ska käggas upp här.
Ännu flera kommer givetvis tas den kommande veckan och dyker självklart upp här.
Jag har en del att ta igen om en söger haha....
Jag lever ett underbart liv.

SKöt om er allihopaaaa!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Eftersom att du jobbar på holmlunds tänkte jag höra med dig om ni har kvar några killah jeans, ett par mörka som är höga och har hängslen? vet du vilka jag menar? tror ni hade dem i höstas? Du vet inte vart man kan få tag på dom? skulle vara super snällt om du visst :) hare

2008-08-06 @ 14:24:36
Postat av: Kirre

Nix dom är slut sedan en tid tillbaka tyvär :(

Vi fick inte hem så många, har svårt att se att dom finns kvar hos Killah nu tyvär, jag blir nog inte till någon större hjälp där tyvär :(

2008-08-06 @ 21:47:03
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0