Goofy

Haha vilket skratt, Jag gjode en afiish av miiig :D
Vilken trend jag är i, att känna sig som snyggast när man bara fular sig.
- Weeirdo.
Som att då kan man göra vad man vill för det är ju bara på skoooj ;.)
Well, skiiit i de.

Nu har jag hackat i mig en majskolv, svaaajn gott.
Jag vill ju skriva 'med mycket smör och salt'.
Men smöret var faktist nästan slut, men det räckte bra åt mig ändå.
Ett glas annanans-juice till som kanske ser lite skum ut, lite gråaktig,
men jag gillar den bara mer och mer för varje glas jag får :D
Nu är den dock slut, crap.
Då blir det saft till frukost imorrnbitti, eller vatten..
Typ fängelsekost ju.
Jag kan blanda en c-vitaminbrus, för de smakar ju som läsk fast det är bara nyttigt.
- Yes, så blir det.

Och det vart lyx för mig idag igen.
Mamii har nu bjudit mig på lunch på dagar i sträck.
De blir man ju glad för när man så här i slutet av månaden börjar räkna sista mynten lixom.
- Urgulligt mamii, uurgulligt!

Inatt sov jag så hårt så jag hade faktist headech när jag vaknade, då har man sovit skönt.
NU kollar jag på 'Från koja till slått'.
Inredningsprogram och matprogram är program i min smak asså.
Jag skriver God natt sen...
Hej så länge.



- Bevara barnen i oss.
Jag har flera stycken, Fast min ålder heter Vuxen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0