En bild säger mer än tusen ord. Mina bilder säger mest i hela världen...

Idag vaknar jag verkligen på rätt sida.
På den soliga sidan, så helrätt morgon för mig.
Åh jag bara längtar IHJÄL mig tills vi ska draa.
Jänget ska ju utomlands together i år, och jag kan inte bärga mig.
Vilken levande vecka det blir, hajjar'u?!

Ska även ta upp 'Årummet'.
Uppsala Komun anläggarna bygger årummet.
Längs ån, ganska nära mig.. Innan man kommer till Orange och det, där byggs ju årummet.
Och det blir inte dumt alltså.
Flera stora bryggor, med bänkar och trappor, och en lång länga med soldäck, böjt soldäck.
Alltså ett däck just format för att man ska lägga sig där och steka.
Hur stekigt är inte deet!?
Där vill jag hänga!
Jävla många tummar upp för det asså.

Nu ska jag visa lite pixs från min feta fest i Lördags :D
I love it...









Jag skrattar ihjäl mig varje gång jag ser Hatten sitta där bakom grillen och kissa...
Haha... Värda du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0