En dag med lite för lite riktig sol

Idag vart det fynd på Uppsalas gator igen.
Två par till Cheap Monday skor till samlingen haha ;-)
Ett par vita & ett par charmerande blåa.
Mina nagelacksflaskor har börjat gapa torrt så tre nya nyanser från Mavala blev mina idag.
Så nu skriver jag med ny-lackade härligt rosa nails :D




Återigen ett besök på Fyrishovs rosa solarium.
Sköönt... Sköönt när man var klar och fick komma ut i luften.
Nu är jag nysdusahd, håret är torrt och platt och benen rakade och lite brunare.
Då kan man somna gott...





Jag ser nästan ut som en reaggae-tjej som hade dreds och knuten blir skit lång :D
Haha...
Anyway jag drog på mig mina ur-snygga jeans shorts och den gråa tee'n jag köpte på Bik Bok igår inna jag gick och solade min krooooopp.
I love thees oversized tee's.
Dom trivs jag i :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0