The stairs keep avoiding me...

Ja då ber jag lite om ursäkt för att jag hel uteblev från datoranvändandande igår då.
Det var ju för att det vart full rulle hela dagen.
Började jobba tidigt och hann inte surra här nåt innan.
Efter jobbet så dorg trion t till Boländerna för att köra en liten IKEA sväng och även dra benen efter oss en del inne på COOP.
Det vart inte så MYCKET shoppat men oj så NYTTIGT jag handlade.
Jag har ju inte precis nån 'walking-closet' här längre.. Vilket SUCKS
Är man van att ha varenda plagg man äger galgat i en ROSA walking så känns mina lösningar nu lite små b..
.. Åh va jag kom att sakna min old closet nu.
Det var ju där man förr förkrökade iochmed att vi iblaand hade lite problem att veta vad man skulle ta på sig..
Så det var det vi gjorde på våra förkrök, man satt framför spegeln och klistrade på ögonfransar, halsade vin lite småstressat, tuperade håret, sotade ögonen, halsade SJUNOLLA skogsbär, brushade KROPPEN med solpuder och stod i våran grderob och kollade haha... Sweet times of me, Sister n Cäärruuu....
Well, NU har jag iaf ordnat det så snyggt jag nästan bara kan med det jag har.
Två VANLIGA garderober, en byrå och en skrubb haha...
Sjuk förbättring...
- Tjejer, ni ska see...

Och ikväll vart jag bjuden på krubb och chill hemma hos Syrris & A..
Vilket vore skit trevligt som alltid där.
Men jag har ju jsut en del att göra.
Måste sola eftersom att jag inte hann till Fyrran igår, stängde 21.00 och då kom jag hem..
Så skulle jag vilja hinna ta hand om mig i dushen och raka benen löjligt noga för imorrn och så vidare...
Städa... Hur ska jag hinna det..?
 Jag kanske kunde ordna allt plock och stölla fram dammsugaren åt min vän som erbjöd komma hit tidigare för 'fix' haha..
- Naej, va otrevligt. Jag gört ikväll..
Måste till WIllys och handla också :D
- A lots of potatoes..
Äsh, lagerlöf på en lite snabbare visit än vanligt, Willys-besök medans A brassar käk.
Hem och långdusha.. Och dammsuga innan jag far till Lagerlöf :D *Leer*



(Jag har ramlat både i trappen på jobbet & trappen i mitt trapphus under två dagar..)
I Hate it...

Bilder från våran cykeltur kommer ikväll.
Jag FYNDADE även på LINDEX igår.
Ett par marinblåa 'chinos-shortsh' & ett par sand färgade chinos...
124 spänn.. DET är ju galet.
Pix ikväll :)))

Btw. Fikastunderna fortsätter.. Hallonmazarin det första som gjordes imorse.
Har även upptäckt mumin-kexen igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0