Jag har sommar sommarlov

Nu ligger jag i min gamla säng hos Syrris & Andreas.
Med min rosa bebis i knät.
Vi har nyss glott på 'Torsk på Tallin' och käkat räkor, melon, ost & kex samt lantchips med dipp.
Det gillades starkt.
Middagen åts på Ferlinsgatan hos Dadii.
Grillning och underbart sällskap.

Dagen då, om de vart nå steek?
Vi drog till Storvad.
Badade och solade.
JA, vi badade som massa andra i äckelvattnet.
De finns dushar.
Ja vi bleb bruna haha.
Ärligt de va skiit najs.
Innan vi drog dit så låg vi nere på min gård och dog först.
Vi gick till Svartbäcksgrillen och tjacka Pizza och massa cola.
Syrris spillde ut sin cola över hela mig...
- My gäääd.




Ett smakrov på vad som komma skall.
Kameran användes flitigt idag och massor ska jag visa upp :D
Plus gårkvällens pix såkläärt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0