I call it pixiiie

Så, min semester har börjat.
Spöregn halva dagen idag med åskinslag.
Vaknade hos Syrris & A på Lagerlöf.
Vi sov uut och åt en mycket trevlig frukost.
Hoppade upp på hojjarna och gled hem till mig.
Sen kom Carlii n' her mamii och picked us up.
Gick & Skrotade i affärer och avslutade sedan
 med glass nere vid ån, trots den frånvarande solen.
Även snygga Carolina kom tilll sluut ner :P Haha.

Nu har jag Syrrisen och kärleken hennes här på middag :D
Och nu ska jag visa lite snygga pix från den trevliga lördagen.




















Kommentarer
Postat av: carolina

Jag har verkligen de snyggaste vännerna i stan.

Oboy vad snygga ni är :)

2008-07-22 @ 16:18:51
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/
Postat av: Cape

Du va vacker!

2010-04-30 @ 08:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0