Goofy mee...


So verrii sleeepi.
Änd me just goofing around before taking a shower.
(Read all that with a veri svidish accent if you want to read it as I'm finkin it in my head..)

Nej men så här vare att jag drog på ganska så fet volym och Kat de luna på repeat,
badrummsdörren lämnade jag öppen så stod jag bara där och härjade världens i dushen :D
- Så jäääla pinsamt!
Haha DET var humor i min samk.
Från Allsång på skansen i Tisdags... Så jääla sköööna.
Och nu har jag suttit och laddat om massa bilder på Fejsbook bara för att jag setat och gett dom lite snyggare finish.
Så därför blir alla mina vänner 'om-taggade' nu...
- Take the shiiet folks :P Haha




- And you can't see a damn thing in these pix so don't even think it.
Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0