Tack för maten

Vi hoppade Tzatsiki och gled mot Santorini istället.
Grekiskt hur som haver.
Huur mätt som helst vart jag, världens godaste vitlöksbröd.
Åh min mage gillart!
Jag gillart.
Skit trevligt sällskap & prat om allt och ingenting.
- Tack för maten lixom..

Nu sjönk jag ner i soffan och bara njuter av skön musik.
Part of my playlist tonight is like ...
. Kat de luna - Run this show
. Ying yang twins feat. Wyclef - Dangerous
. Jojo - To little to late
. Nas - I know I can
. Will I am - Heartbreaker
. Akon - Dangeous (Den DÖDAR på jobbet haha)
. The Cranberries - Ode to my family.
Åh den sista är såå himla mysig, jag hel gillar den asså... Mys.
Man ska ha högt! Men det har jag oftast *Ler*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0