Vi tar varann i hand och blundar och önskar oss något..

Idag gick jag upp it id och planerade min morgon väl.
Så kan man nu sitta och ta de hiimla lugnt :D
Jag är mejkad, håret på plats, färdigklädd och frukosten ligger begravd i maggen.
Igår, trots sovmogon var jag också uppe i tid.
Då stod städning på listan, så nu är det rent här :D

Känns så himla skönt att det nu står klart vart vi ska bege oss på semester.
Det är ju värmen och solen man vill åt.
Här är det lite för ostadigt tycker jag, det bara växlar.
- Tråååkigt, såå tråkigt!
Temperaturen är ändå okej, så man får köra summer-clothes hur som haver.
- My wish went true..'


Min söta klänning från VILA.
Flätat band som jag beslagtog vid en storstädning på jobbet :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0