Wake up love, the sun camed to see you! (Me)

Mooorning, the suun camed to see me!
The sun waked me up!

Med frukost i magen och mejken i fejset så känner jag mig helt on it!
Ser fram emot den här veckan på jobbet, känns som man kan få en del gjort.
Nya dojjerna sitter på fötterna och hjälp va bra dom sitter :P
SItter nu och suger på karamleen : Gå & Eller hojja till jibbet?
Jag tar cykeln så man kan ta de lite luugnt *Leer*
Ska bara slänga ner matlådan i väskan och trycka på mig ett par solissar :D

Ha en underbar daag!

Kommentarer
Postat av: Linda

GODMORGON! hoppas din dag bli bra! :)

2008-07-01 @ 08:50:53
URL: http://loserangel.blogg.se/
Postat av: Kirre

Min dag vart great, hoppas din me lekte Linda!

2008-07-01 @ 23:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0