Dra mig baklänges

Okej då var de dax..
För de där långa inlägget man får lov att ta smällen av när man är en dålig bloggare under ett par dagar..
Jag har inte pratat om mitt liv sedan i  Onsdags typ..
- Vad har hänt?

Onsdag..
Lönen kom och jag hittade ganska mycket värda saker att lägga den på.
Jag gick dock inte bananas.!
Viktigt, jag höll i pengarna.
Efter shoppingnkom Carolina med hem till mig, vi skulle färga håret och äta och göra oss liite snygga för Sex and the City också.
Vi hade visst skiit lite tid haha.
Vi frick TRYCKA i oss vrål goda bakpotatisar mes skagenröra och vitlöksbröd.
Nästan cykla ner med blött hår och nästan bli blåsta på hela filmen haha.
Men istället vart den gratis ;) Right girls?
- Lyllo oss.
Filme var ju TO DIE FOOOR... Too die for.
Det frå räcka om filmen, dra mig baklänges va bra den var.
Jag och min underbara vän släckte nog inte lampan förräns halv tre den natten.
Men upp i tid på Torsdag för det.

Cykla till ICA, färga hår, Frulle på stående ben och värdens stress igeen ner på stan.
Vi hann knappt bussen.
Jag, Carolina, Syrris & Jossi hade en jätte värd dag i huvudtstan.
Fräsh lunch i solen och en hel del fynd såklart.
Jag ska visa vad som investerades i.
Big-sisters kids var hos mamii så när vi kom tillbaka till stan så hojjade vi dit och grillade korv och härjade med Wilmis & Viktor.
Barn är braaa :D
Syrris sov hos mig, vi hade mys med film, chirre och dipp.

Igår var det sleep-over hos Syrris som sagt.
Men vi va vrål trötta allihopa så vi la oss tidigt.
Ikväll är de sleepover hemma hos henne igeen.
Ingen av oss va sugna på dans ikväll, så då struntar man helt enkelt i det.
Sparar oss till nästa helg istället ;-)
Underbara helg.
Vi har ätit glass med varm frukt ikväll också :D
*Lyyyx* Underbara liv.

Mycket text... Mycket bilder.
Mycket att besrätta och lika mycket att visa.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0