An anomymous made that silly comment

Någon fick för ett ögonblick för sig att jag haft tusen bloggar.
Även en tanke om att  jag 'tjatat' om min flytt så väldigt länge så man tvivlat på om denna skulle ske eller ej.
Att det bara var snack?!

-What! Hur kan någon tro något sådant, aah?

Exactly, så tänkte jag med.
Ett! Tusen bloggar kan det iaf. inte med min mattte bli.
Bloggat endast på en community innan den här snygga och intressanta värdlen kom till.
Två! Okej, jag har säkert tjatat ihjäl mig om denna flytt.
Men! Det har vart mitt liv ju, jag kan väl inte annat än att skriva om mitt liv här! Då får denne någon söka en ny blogg att inte lessna på.

Jag snackar bara om det jag vet ska ske *Ler nöjt*
Visst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0