Satisfaction.Friday

Mina fötter svider nästan, haha fan va äckligt det lät.
- Uäck.
Men så har man använt dom precis hela dagen också.
Idag vart arbetspasset 8.00 - 18.00. Det räcker bra för mig.
Sedan promenixade vi hem, vrål skönt.
Meen ack så mkt. skönare att få dra på sig mysbraller och TA AV SIG SHOESen och sätta sig ner...
- Ahh, sköna fredagkväll!

Gjorde lite fina inköp på lunchen idag btw..
Två ursöta skålar från Ålens, en svart och en rosa.
Gjorde bokrean lite till och la beslag på en om The asian food och en om Vin till maten?
Det kan vara bra att ha kände jag.
På jobbet handlade jag två jätter söta topar som jag sugit på heela veckan.
'Satisfaction made by my cute wallet'

Lyckan var ju gjord imorse när syrris kommer och meddelar att det visst skulle bli People för damerna imorgon.
Våran stjärna till vän lyckades fiffla till sig ledighet på söndag så nu blir det dansa av :D
Först ska vi på födelsedagsfest hos Anna from my work.
Tummarna upp för det, sen blir det härj!
Såå länge sen!
Imornkväll vet jag visst tre snygga människor som ska ut och visa att dom lever *Ler*

Nu vill jag att dadii ska bli klar med krubbet så man kan få dusha av sig och krypa ner till Lets Dance sen.
Hoppas Danny inte har backslick ikväll, för då blir man så ledsen.

Trevlig heeelg over theree!

image263image264

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0