Wet dreams of mine

Som sagt ...
Jag sitter bara här och dregglar över alla fashion-prylar som nu mera kan pryda våra hem...
Mitt hem kommer prydas, be sure of it!
Här är några våta drömmar:

image282image283image284image285

image286 image288 image289

- Pimp n Hoes glas, urläckra!
- Cannabis cookbook och ett litet smakprov på vad man kan slänga ihop...
GET BAKED, den skulle minsann vara en snyggis sak att ha framme i köket
- Mattan skulle jag gjärna lägga ner on my kitchen floor
- Tavlor, tavlor. Vet du hur många som finns så säg!
- Ursnygga glasburkar för flingorna, sockret, riset och pastan med en liten rosa gubbe som hänger i locket

Det mesta sågs på urbanoutfitters....
Och vad man kan göra, vad dom kommer på!

Kommentarer
Postat av: Katja

Hej! Kan du tipsa några bra indredningsidor, skulle också behöva inspiration till min kommande flytt!

tacksam för svar!

2008-03-12 @ 11:59:31
URL: http://glife.se/katja
Postat av: Anonym

Jaaha så du ska flytta nu ?? Trodde det bara var snack. Med tanke på att du skrivit det ett tag nu på alla dina tusen bloggar ;)

2008-03-22 @ 17:21:01
Postat av: Kirre

(Haha, made me laugh)
Ja jag har ju haft miljarder bloggar också *Hum*
Tycker mig även veta att jag skrivit att jag längtat hemmifrån, knappast skrivit att jag skulle gjort det förräns det var spikat.
Men den första april sker det!

2008-03-22 @ 19:50:09
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0