25e maj som snart blir min födelsedag

Då så låg man nedkrupen i sitt gamla rum då.
Beslöt mig för att sova hos mamii, när de kändes lite föör dött att vakna upp av alarmet på mobilen imorgon-bitti och typ säga
- Grattis Kirre, Fika på sängen...?
På sin 20-års dag.
Nej tacka vet jag.
Så de vart till att åka hit och uppvakta mamii på Mors dag, och sedan kanske själv bli lite uppvaktad imorgon ;-)
Min älskade mor fick iaf blommor, choklad och en trevlig tidning av mig & Syrris.
Åt vrål god mat ute på hennes otroligit mysiga teppa.
Flyttade sedan in och kurade ihop oss i soffan framför Per Moberg och 'Vad blir de för mat'.
Då bjöds de på kladdig kladdkaka i mammas living-room...
- Mmmm, gymmet imorrn ;)
Hemma hos mig har jag faktist ingen vidare plats för något badkar så de blir sitt-dushning hemma hos mig.
Ikväll tappade jag därför upp ett varmt bad åt mig och kopplade av lite innan 'Sanningens ögonblick'.
Sista kvällen jag lägger mig innan jag får gå på Systembolaget då haha...
Spännanndeeee....

Iaf. så vart det inget box-pass idag för det började kl. 16.00 och jag hade ju stägning på jobbet.
Så de vart vanlig styrketräning på city-gymmet.
Körde bara kondition och armar idag.
- Ah så sköönt.

Nu ligger jag med halsont och en eventuell förkylning som ligger och gror....
Ska släcka nu och sova som en prinsessa.

Sov snygt, dröm vackeeert.
Vakna vackrare & utsövd.

IMORGON FYLLER JAG & MIN UNDEBRA, ÄLSKADE 20 ÅÅÅÅÅÅÅÅR!
STACKARS HENNE FÖR HON JOBBAR :(((
SKA BJUDA NA PÅ LUNCH ;-)



.. Den som kramar määäst.... Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0