En livsstil

Livet fortsätter, Matvanorna ändras, gången fortsätter....
Livstilen vi har intagit fortsätter.
Känns som vi bara går, tränar och låter bli att ätta allt onyttigt vi annars äter.
Går till jobbet,
går på jobbet, går hem från jobbet - byter om ,
går till Syrris - Där hon får byta om,
power-walk (VI GÅÅÅR) och sen ska man gå hem till sig...

Fick massa nyttiga saker gjorda på jobbet, vilket var så skönt.
Drygt en vecka kvar till lön och det känns ju förbaskat skönt.

Imorrn ska jag köpa hem lite goda grejjer.
Lite goda, nyttiga grejjer.

Nu är jag nydushad, mätt och jäkligt belåten.
Ska borra ner mig i mina snygga kuddar och glo på Desperata Hemmafruarna nu...

Fin kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0