En skalad morot kanske?

Blöta, äckliga, ofräsha weatheeer.
En annan gjorde ju sitt bästa för att börja vänja sig vid solen och värmen.
(Vilket inte var såå himla svårt)
- Meen, hur långvarig vart den?
Baaaaring!

Både jag & Syrris hade sovmorgon idag, så den utnyttjade man till fullo och knatade till gymmet i tid imorse.
Vi tog i så vi nästan vart svimfärdiga efteråt.
- O'boy vad vi slet!
Sen vart det smal lunch, bestånde av nån sån här nyttig nöt/chocko-bar + en drickyoghurt.
Vrål gott. OCH much more healthy than some big burger on that plejs called M'cDonalds...
- Hird of it?
Haha, vi satt  faktist på en bänk och åt denna lunch,
och bredvid oss kom en annan tränings-snubbe och slog sig ner.
Också för lunchdax.
Han fick en creme fraiche och nån typ av chocko-dryck.
Haha en CREME FRAICHÈ, vi vart fan äcklade.
Fatta... Som surt?

Arbetet gick ganska trögt idag, men jag fick mycket gjort även idag.
Sen hade det börjat regna lagom till våran power-walk.
Idag fick vi med oss latmasken Andreas också.
Vi får se hur länge han pallar't ;-) *Skrockar*
Våra nya liv går iaf. som på räls.

Handlade hem massa goda & nyttiga saker till kylen idag.
- I needed it.
Den gapade HELT tomt.
Så till TVn ikväll blir det nån skalad morot :)))

Nu ska jag dusha av mig lite snabbt, sen checka 'Du är vad du äter' som börjar nu.


I be back lateer guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0