I'll never let you down

Då var det säng-gång nu.
Varit en lång dag.
Uppe tidigt tidigt så jag har hunnit med massor idag.
. Som sagt så var det en tidig power-walk så fort jag vaknat.
. Sen kom jag hem för att då ta itu med lite städning, vilket behövdes.
Jag har en matta som kan få folk attt tro att jag har djur hemma om vi säger så...

. Jobbet gick segt som fään idag.
. Sen var det iaf. cykeltur ut till boländerna för mitt första yoga-pass.
Det va skit kul, lätt fortsätta med det.
Man riktigt kände hur kroppen arbetade.
. Sen hojjade jag hem, och tog en power-walk igen.
Slarvade lite med gången i början av veckan och i helgen lär det inte bli mycket så jag kände att jag var tvungen.
. Hem för en efterlängtad dush.
. Nu skriker sängen efter mig... Gud vad skönt och sovaaaaa!
-Help!

Nu blöder mitt knä men jag plåstrade om med ett av mina stylish-plåster.
Ett skrik rosa med en liten fräck nurse i underkläder på, så står det  
 I'll never let you down... Hur fräsht är inte det då??
- Naaaw! Haha




Idag vart det en blå/vit randig klänning från VILA, jag fuskade me jeans under - dessa från Killah.
Jeansjackan åkte på över och vita converse-dojjer till detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0