Last april?

Första maj idag.
Ligger hemma hos Syrris och bevakar hennes städ-talanger.
Jääälit slipade färdigheter :P Haha
Vi vaknade ju upp mitt i en stor mess bara. Men nu börjar den snyga lägenheten synas ien.
Seg som fan är jag, det vart skit kul igår till slut, god mat som fän, jääävligt mycket alcoholic
Melonen vart skit men vi luffsade i oss som djur iaf haha.
Tjejerna vart ensamna en stund och då vart det dans på stolarna haha.
Gud vad jag älskar er vackra människor.

Sen vart det tyvär ett tråkigt slut, tårar och skrik.
Åh va jobbigt det vart, jag vill inte tänka på det men I have too.
Ja vet vad mina älskade menar men ibland vill man bara blunda och göra.
Ajja får ta det sen...
Love you guys, jag vet att ni tycker ja suger ibland haha, men aa...

Nu vill jag ha nå fett gott att äta... Potatissalladen sen igår som vart sååå jävla god hade vart fett.
Varför ställde ingen in den i kylen för?

Tack för idag...
Idag är det 26 dagar tills jag blir 20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0